Łukasz Borek chief influencerem & adtech officerem Wondrlab w Polsce. Pokieruje też Opportune Europe
Łukasz Borek to menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w zarządzaniu w branży mediów i technologii (fot. materiały prasowe)
Łukasz Borek, ostatnio general manager LiquidThread, został chief influencerem & adtech officerem Wondrlab w Polsce. Ponadto pokieruje Opportune Europe jako CEO.
Wondrlab, azjatycka sieć martech, która rozpoczęła działalność w Polsce poprzez akwizycję agencji WebTalk w 2024 roku, ogłosiła strategiczne wzmocnienie swojej europejskiej struktury. W ramach dalszej ekspansji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej do Wondrlab dołączył Łukasz Borek, który objął nowo utworzone stanowisko chief influencera & adtech officera Wondrlab w Polsce oraz pokieruje nowo powstałą agencją Opportune Europe.
Czytaj też: Zarządca lotniska w Pyrzowicach zapłaci 2 mln zł za promocję Ryanairowi
– Widzimy ogromny potencjał w influencer marketingu, który dojrzewa, stając się mierzalnym filarem strategii biznesowej – mówi Michał Dunin, CEO Wondrlab Europe i founder WebTalk. – W Azji ten proces jest znacznie bardziej zaawansowany, dlatego tworzymy technologiczny most między kontynentami. Sprowadzamy do Europy Opportune – platformę, która w Indiach zrewolucjonizowała podejście do współpracy z twórcami. Dołączenie do nas Łukasza, eksperta w tej dziedzinie, to gwarancja, że ten transfer wiedzy i technologii zakończy się sukcesem. To pierwszy krok w realizacji naszej strategii importu innowacji i talentów do CEE – kolejne akwizycje, które wzmocnią naszą ofertę, są już tylko kwestią czasu – zapowiada Dunin.
Opportune to platforma technologiczna do influencer marketingu, którą Wondrlab nabył w Indiach w 2022 roku. Teraz utworzona zostanie agencja Opportune Europe.
– Widzę ogromny potencjał w podejściu Wondrlab. Opportune Europe to dla mnie szansa, by wprowadzić nowe standardy na rynek influencer marketingu, koncentrując się na tym, co najważniejsze dla biznesu: mierzalnym wzroście – mówi Łukasz Borek. –Dostęp do unikatowej technologii w połączeniu z doświadczeniem zespołu i strategicznym wsparciem Wondrlab pozwoli nam zbudować pozycję lidera w segmencie intelligence-driven influencer marketingu – dodaje.
Łukasz Borek to menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w zarządzaniu w branży mediów i technologii. Przez ostatnie dziesięć lat kierował LiquidThread, firmą z obszaru creative media w ramach Publicis Groupe. Był członkiem executive committee Publicis Groupe Poland. Pracę w branży zaczynał w K2 Internet, gdzie przeszedł drogę od project managera do account directora. Później pracował w agencji Next jako executive director. Jest jurorem Effie Awards.
Czytaj też: Ministerstwo Cyfryzacji poszukuje agencji eventowej na trzy lata
(AMS, 18.08.2025)










